november 14

Skolan idag vaar sjukt slapp. Vi hade bara 2 lektioner och de gick fort. Har träffat Frida en stund. Det var väldigt längesedan vi sågs så det var väldig roligt. Vi gick på stan lite och tog en fika. Har varit på kör med mamma också. Kände att jag behövde det, blir så glad och lugn i hela kroppen av att bara få sjunga ut alla känslor, de bästa jag vet. 
 
Imorgon går jag i skolan 9.40 - 16.10 och sen skall jag träffa alicia. Vi skall på spelanig på min skolan. Anti-clocks och pass the salt spelar så vi ska dit och kolla, hoppas det blir kul! 
 
Ska sova nu snart hade jag tänkt så jag orkar med morgon dagen haha! har varit så sjukt trött nu sen vi bytade schema men det är väl bara att  vänja sig! 
Något att tänka på haha! 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0