min vecka

Har inte orkat eller haft någon inspiration för att blogga denna veckan men tänkt iaf berätta lite om vad jag gjort. Veckan har varit ganska lugnt, pluggat ganska så mycket och varit hemma med familjen. I tordsags så var jag på stan med Alicia, Hanna och Stina. Hittade ett par jättesöta shorts som jag skall inviga när det blir lite varmare ute. På kvällen så var vi på unplugged, en akustisk estetkonsert. Den var verkligen jättebra och de sjöng och spelade SÅ fint! 
 
Igår va jag på match med Töllan. warberg mot capricon och det blev en vinnst till varberg med 13-6. 
 
Idag är är det tjejfest som gäller. Frida har fyllt år så vi är några tjejer som skall hem till henne ikväll. blir nog riktigt roligt tror jag! Har inte träffat den på jättelänge så saknar dem! Kommer nog upp bilder på det imorgon, tänkte ta med min kamera nämligen. 
 
Sitter just nu och skypar med min pojk, saknar honom så! Om en stund så kommer även min moster hit med överaskning som ni får se sen! 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0