Mars 1

Mamma tog med oss ut på en hemlig utflykt idag. Jag, Josefine och Charlie hade inte någon aning om vart vi skullee. Vi fick en ledtråd som löd: Om ni följer med på detta så kommer ni få betala dyrt för det sen. Vi åkte bil en stund och stannade på Breareds torg. Vi gick in där och fick reda på att vi skulle gå på kakbuffé. Hur mysigt som helst var det! Ett helt bord uppdukat med massor utav kakor och tråtor och pajer. Det var inte heller så dyrt så tycker absolut att det var värt det! På kvällen jobbade jag så var hemma någon gågn vid 12. 
 
Idag har jag redan hunnit  vara på Familjegyma med mamma och Charlie och städat lite. Vi ska nämligen ha 40 - års kalas för pappa här ikväll. Släkten kommer hit och det blir nog väldigt mysigt tror jag! 
 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0