only know you´ve been high when you are feeling low

Dagen i skolan var galet chill. gick 8 - 11 och matteläraren var sjuk så den lektionen chillade vi bara. Efter skolan stack jag ner på stan med lovisa och shoppade lite, kommer upp bilder på de jag ska behålla någon dag! 
Måste först byta en blus till en mindre storlek och byta en tröja det var hål i. Detta ska min snälla syster fixa åt mig imorgon. 
Imorgon efter skolan tar även jag och syrran bussen ut till min farbror i bua. Han och farfar skall pappa Charlie imorgon. Han har nämligen fått ögoninflamation stackarn..
 
Vi har även fått snö än en gång och jag är över lycklig! Det har snöat 2 dagar och under nätterna och det är vitt över allt. Nu trivs jag.
Ska sova nu hade jag tänkt. Har även en liten sovmorgon imorgon och det ska bli underbart! 
puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0