Januari 7

Hej igen! 
Har varit dålig uppdatering nu jag vet men det har haft sina anledningar. Har helt enkelt inte varit sugen på att blogga och har haft fullt upp. Men tänkte ändå säga lite utav det jag sysslat med sen senast. Det har ju varit nyår och den kvällen/natten spenderades hos Hanna för att även fira hennes födelsedag. Det blev en lyckad kväll med mycket skratt, tack för det Hanna! Har även haft en kompis på besök några dagar vilket var väldigt roligt. 
 
Skolan börjar igen om 2 dagar och jag är verkligen supernöjd med mitt lov. Ska tillbringa dagen till att plugga och träna. Har bestämmt mig för att jag måste komma igång med min träning och denna gången seriöst! 
 
lite bilder från lovet: 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0