PROV

Läraren var sjuk till min första lektion idag så nu sitter jag och några i klassen och kollar på studentmössor men borde väl egentligen plugga till vårat idrottsprov som vi ska ha sen. Det handlar om träningslära, skador och doping. Det kommer nog gå helt okej tror jag, många saker känns ganska så självklara och man kan tänka ut en del svar själv utan att plugga. 
 
Slutar halv 1 idag. Ska då hem och plugga lite och sen ikväll så blir det tacomys med familjen. Ska kanske träffa Lone en stund också. 
 
Ska för övrigt jobba hela helgen så det kommer vara fullt upp. kan vara så att det blir lite dåligt uppdatering men vi får se vad jag hinner med! 
Här får ni en bild på en riktig snygging! 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0