Hon vill va som du.

Har inte orkat blogga nu som ni säkert har märkt. Har verkligen inte haft lust. Dels har jag inte haft någon inspiration och sen så är jag väldigt trött på min bloggdesign och allt. Så är det någon som läser min blogg och som är duktig på att trixa och fixa med sånt och som vill hjälpa mig så säg gärna till! 
 
Denna veckan har jag fullt upp med massa inlämningar och prov som skall göras så måste plugga varje dag.. Idag fyller även min pappa 40 år, min mormor 63 år och Alexandra 15 år så vi har haft ett riktigt tårtkalas och käkat ute med familjen. Underbart gott! 
 
Sitter nu i vardagsrummet och ska skriva om Sveriges invandrarbakgrund, tjoho, eller nä.. 
Tänkte lägga mig tidigt ikväll och imorgon är det kort dag i skolan, det behöver jag känner jag nu! 
 
Bild från i helgen. 
Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0