spetember 19

Godmorgon. Idag är har jag "lektions befriad" dag som det så fint heter. Det innebär att jag sitter hemma och slappar typ. Har ganska mycket läxor denna veckan så tänkte plugga nu. Skall skriva en engelska powerpoint om madonna. 
Ska hänga med Lone till haga idag med och hälsa på och ikväll har mamma lyckats lura med mig på kör. Skall testa hur det känns att sjunga i hennes kör eftersom jag älskar att sjunga. 
 
Gårdagen var lugn. Vi spelade in film hela dagen i skolan och det var verkligen super kul! Kom hem ifrån skolan vid 3 och då träffade jag gustav en stund. Vi gick en liten promenad och tjötade. Sen stack jag till axel en stund och träffa honom. 
 
såhär cool var jag under en scen i fimlen. 


puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0