Min helg.

Helgen har varit GULD! Det började i fredags när jag och ett par goa brudar var hemma hos lovisa. Det bjöds på mycket skratt. Vi käkade pizza, tjötade och spelade twister. Supermysigt verkligen!
 
I lördags så jobbade jag 10 - 18 och sen hann jag i princip bara hem och byta om innan jag skulle sitta på bussen till läjet där jag, Alicia och Lovisa skulle på grogg. Även här blev det en väldigt lyckad kväll. 
 
På söndagen jobbade jag igen 10 - 15 och sen träffade jag axel en stund och passade charlie. vid 7 träffade jag ghaston, wille, adam och andré. Vi stack till SWC där junior damerna spelade match mot capricon. En match man bara inte kunde missa! Vi vann med 5-1 och det va en jävla tur annars vet jag inte vad jag hade gjort. Kvällen och natten spenderade jag hos Axel. 
 
kan fortfarande inte ladda över bilder från mobilen. Vet inte vad det är med den men det gör mig irriterad så in i bomben!!
 
puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0