22.22

Min dag blev faktiskt inte värre än vad den var imorse. Skolan gick fint och vi fick grymt god mat = glad nathalie!
Även träningen gick fint. Ramlade inte av rullbandet och var sjukt taggad. Har kollat lite på lost och jag är verkligen helt fast även om jag får svårt att somna på kvällarna för det är så läskigt..
 
Imorgon skall jag med Alicia och några Utav hennes kompisar till liseberg och kolla på Kapten Röd, super kul ska det bli. 
I helgen kommer också min älskade moster ner till varberg från skövde och Anders är med. Han jobbar på försvarsmakten och är just nu nere i afhanistan i ett år och nu är han äntligen hemma på permision så det ska bli roligt att träffa dem! annars är det bara jobb i helgen. 
 
Nu skall jag sova så jag orkar med morgondagen i skolan. 
Detta skall jag äta i mängder imorgon, min två favorit pojkar!
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0