september 17

Har varit lektionsbefriad idag och det har varit en riktig piss dag. Vaknade vid 10 och kollade på how i met your mother till kl 1. Sen gjorde jag mig i ordnig och gick ut med huden. Kl 3 tog jag bussen ut till väröbacka för att hälsa på farmors grav nu när hennes gravsten kommit upp. Har haft hur mycket pms som hels och vet inte hur många gånger jag varit sur eller faktiskt brutit ihop. Riktigt jobbig dag har det varit. 
Ligger i sängen nu och kollar vidare på min älskade serie men ska snart plugga. 
Vi hörs. 
Puss. 

Kommentarer
Postat av: f

hahaha, hur går man ut med huden? eller du kanske brukar gå ut utan huden? ;)

2012-10-18 @ 08:49:06
URL: http://bengtssonf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0