Dag 01 – Om mig

Mitt namn är Nathalie Chirstina Stridh och jag bort i sommarstaden Varberg på västkusten. Jag är 16 år och går en estetisk linje på ljud och bild skolan här i varberg. Jag bor här med min familj i en lägenhet. Har en mamma, pappa, lillasyster, lillebror och en hund. Jag är blond egentligen men har nu färgat hår, brunt, och är ganska så kort, 1.63,5 för att vara exakt! Jag är väldigt glad och oftast positiv, eller jag försöker iaf att vara det. Skrattar ofta och tycker om livet! Tycker om att vara med mina vänner och att ha folk runt omkring mig. tycker även om att bli bortskämd med vardagslyx. Älskar att träna och röra på mig. Vet inte vad jag mer kan säga.. 
puss.

Kommentarer
Postat av: f

positiv? ;)
vem vare som var fröken PISS I MOTVIND och negativ till allt i bohuslän..? ;)

2012-10-10 @ 22:32:53
URL: http://bengtssonf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0