november 4

Källen igår hos Hanna var trevlig. Vi va ett gott gång som mest bara chillade och snackade. Kom hem vid 1 tiden så det var ganska lugnt. 
 
Min kära bror väckte mig imorse halv 11. Han stod och bankade på dörren och skrev "Tatta, Tatta, Tatta" och då var det kört att somna om. Ska till värö kyrka sen för att gå på minnensgudstjänst för alla som gått bort under året och är speciellt där för farmors skull. Efter det är det fika och kvällsmat hos farfar. Ska försöka hinna med lite plugg idag  också och ryktet går att vi ska få schema ändringar så får hålla mig uppdaterad imorgon så  jag kommer i rätt tid till skolan! 
Min underbart fina vovva. 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0