uppdatering.

Fredag spenderades genom at fira ludwig, roligt och galet blev det.
På lördagen var jag henna och tog det lugnt. Sprang även en runda med min älskade moster som var här på besök, riktigt mysigt.
På kvällen kollade jag och Marcus på dne internationella melodifestivalen och sjlvklart var det LOREN som vann. Jag var så galet taggad när rösterna kom från alla länder att jag hoppade upp och ner i sängen!
På söndag morgon var det konfirmation för lillkusinen linus i väröbacka kyrka. Väldigt dryg gudstjänst men kalaset efter var roligt. Alltid lika kul att träffa kusinerna!
Idag var det första dagen på väran spexvecka i skolan. Temat idag var morgon. Imorgon är det bönder som gäller och jag har lånat en finfin skjorta av Dahle.
Nu ska jag ut och springa med min mor, duktig tjej.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0