temadag

Hade sovmorgon till 9 idag och sen hade vi temadag fram till halv 1. Jag, Hannes och Noah satt 3 timmar och jobbade med bordsplaceringar till niornas avslutningsmiddag. Det är ett jäkla pussel och få ihop allt men tillslut gick det.
Efter skolan stack jag ner till stan med Lone och Marcus och kollade på skolavslutningskläder. Hittade en fin blus och en klänning men de får ni inte se än! Köpte ett tar shorts också men de måste jag nog lämna tillbaka..
Sen gick vi hem till lone och pluggade svenska. Inte så kul men mycket behövligt med tanke på att vi har svenska prov på onsdag inom romatiken.
Vid halv 8 stack jag och Marcus hem till mig och tog det lugnt som vanligt, provade ännu fler klänningar och kollade lite på film.
Nu hade jag faktiskt tänkt att sova, det är skola imorgon igen och dagen börjar med nationellt i matte, jippie.. not.
bjuder på några snygga kvällsbilder.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0