Onsdag 15.30

Sitter här på balkongen igen och skriver mig HK uppsats. Till sälskap har jag rebecka och fiona och mitt coca colaglas. Dagen idag var sjuuuukt najs! Föst hade vi so och no. Sen var min bildlektion och mattelektion inställda så jag hade 3 timmar tåltimma, guld!
Det firade jag, Frida och Felicia men att gå på stan och ta en pizza, mumma.
Det var även byta kön dag idag. Killarna skulle ha Tjejkläder och tvärt om men tyvärr är våran skola så tråkig att ingen orkar engagera sig. Endast 2 tillar var utklädda, dåligt.
Tycker faltiskt inte att det är så mycket begärt att man anstränger sig så mycket i 1 vecka!
aja, nu skall jag tillbaka till min uppsats.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0