Tisdag 21.14

Ojojoj vad det har hänt mycket sen sist! har tyvärr inte hunnit blogga så ni får nöja er med en sammanfattning.
Tordags: plugg.
Fredags: I fredags fyllde min underbara vän Lovisa år och det firade vi självklart! Direkt efter skolan drig vi ner ett par tjejer till stan och skulle hitta den perfekta födelsedagspresenten till henne. Det slutade med att det blev en blandad partylåda innehållande; kondomer, en visselpipa i form av 2 bröst, en drickhatt, en vibrator, godis, krämer från the body shop, örhängen, förfestspelet och massa roligt!
Kl 7 skulle vi samlas hos lovisa och kl 9 skulle pojkarna komma. Det blev en väldigt lyckade fest med massa skratt!
Lördags: på lördag morgon vaknade jag i marcus säng och drog mig sedan ner på stan för att vara med på kulturskolans karnivaltåg genom staden. Även det var roligt och jag fick tid för att träffa Lone som jag inte träffat på en evighet känns det som..
På kvällen var det kalas som gällde. Familjerna Bäck och Johansson var hemma hos oss för att fira min och Josefines födelsedag. Barnkalaset förvandlades till en galen fest när de vuxna fått lite dricka i sig och även denna kväll bjöd på galna skrattattacker.
Söndags: glass på Tre toppar, muns.
Måndag: vanlig dag i skolan och sedan hem.
Idag: skolan började kl 9 och då skulle alla nior öva på avslutningssången tillsammans. Sen kolarde vi på Jane Eyre och var galet bra! Efter det var det kakkalas och spel som gällde. Vi körde charader pch jag som blir så inne i spelet bara skriker svaren ut och det blir kaos i gruppen, hehe.
Efter skolan drog jag och Marcus ner till stan för att kolla på skolavslutningskläder till honom, hittade jättesnygga faktiskt!
Stack hem och M sen och somnade 2 timmar på hans säng. Nu har jag precis firat min mamma och pappa på men mat på Invito. De har nämligen varit förlovade i 20 år! Grattis!
Har också hunnit med att vara med anni när hon utnyttjar sin födelsedagspresent hon fick utav oss, Brasiliansk vaxning, mmm vad ont det måste ha gjort.. haha! men skönt att ha det gjort ;)
har tyvärr inga bilder på denna datorn men det kommer senare!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0