sommarlov!

Tiden går fort när man har roligt och det har jag verkligen haft under den senaste veckan!
*I måndags städade vi ur våra skåp och städade korridorer och klassrum. På eftermiddagen hade vi den årligen brännbollstävlingen mot lärarna som niorna har varje år. Tyvärr förlorade vi men jag va lika glaf ändå!
*I tisdags hade vi fotbollscup på skolan och jag kan säga att jag var stolt flickvän till målvakten i vinnarlaget! För mitt lag gick det dock inte lika bra, skulle tro att vi kom ungefär sist men rolig hade vi! tyvärr hände det lite olyckor också; felix famlade på sin arm och fick 2 sprickor och det blir slagsmål i finalmatchen..
Efter skolan var jag kvar och dukande inför niornas avslutningsmiddag.
*På onsdagen var det niornas avslutningsmiddag som gällde. Man klär upp sig lite och äter fim mat tillsammans med alla lärare man haft under till skoltid. Väldigt rolig men också väldigt sorglig eftermiddag..
bilderna är lånade från www.bengtssonf.blogg.se
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0