Söndag - sista dagen innan skolan

Resan till danmark var super mysig. Båten gungade och jag kände mig ganska yr ett tag men annars var allt toppen.
Idag åkte jag och min familj till halmstad badhus och hade en mysig familjedag. Det märks att man blivit större och äldre. Allt var roligare och större för 3 år sedan men det va mysigt att det va hela familjen som va tillsammans, de var ett tag sedan.
Imorgon börjar skolan igen och de suger ganska hårt men veckan blir nog inte så jobbig. På tisdag börjar jag 11.45 och då åker hela år 9 till göteborg och går på studiebesök på operan och något museum. Sen blir det shopping och sist men inte mins ska vi se musikalen "West side story". Ser fram emot det väldigt mycket faktiskt!
Nu ska jag ut och träffa felicia som lämnat mig här hemma hela lovet. Jag har vekligen saknat henne!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0