10 januari 2012

God förmiddag.
bloggandet har varit förfärligt jag vet men hoppas på förbättring!
Igår va det fredag och helg igen! Jag och min pojk spenderade kvällen henna hos Johanna med henne och Stephan. Vi käkade god mat och tittade på en mysig film. Vid 20 i 12 gick vi hem och däckade direkt!
Idag började jag dagen med att spela match mot onsala i kungsbacka. Vi gick in som vinnare och gick ut med vinst!
Snart ska jag börjagöra mig i ordning för ikväll ska vi på kalas för att fira Alexandra som fyller år imorgon precis som min pappa och mormor. Vid 8 dara jag och Felicia oss mot lugnet för fest hos emilia så kvällen är fullspäckad med massa skoj!
skriver kanske senare eller imorgon!
Random bild men det får duga!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0