julbord och julfest

Har verkligen inte haft ork eller lust att blogg nu i juletider när man har så mycket annat att tänka på! Men tänkte dra en liten sammanfattning av vad jag gjort. Julfesten med tjejerna var lika rolig som vanligt och i år fick jag inte bara skit. Felicia hade dock lika mycket otur som vanligt och gick hem med en barnmatsburk med kalv frikadeller och en kexchoklad! Igår var jag på julbord med min familj, min mosters familj och morfar och hans tjej. Vi var på ett ställe som hette Skårs gård och det var verkligen jättemysigt. På kvällen var vi nere hos Lena och Lasse och det var fullt ös som vanligt! 
Idag vaknade jag av att pappa attakerade mig i sängen och gapandes att det var julafton imorgon. Stack till stan vid 1 och köpte de sista julklapparna och ikväll är dt uppesittarkväll med bingolotto som gäller (tantvarning jag vet!). 
Lite bilder från julfesten, tagna från Fridas blogg:
Bilder från julbordet: 
Från julfesten på kvällen:
Bra mobilbilder jag vet! 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0