Jul på Rosenfred.

Matchen i söndags slutade 3-3 för töllan och dem. Sverige vann även vm-guld och jaslaget vam dm, stolt sverige och varbergs bo! 
Ska sova hos mormor nui fram till på onsdag för att jag ska få lite närmare till skolan när jag börjar kl 8 på morgonen. Slutar 4 idag och efter det ska jag och mormor åka och hämta Charlie och sen ska vi gå på "jul på Rosenfred" som är idag. Då är det vernisage, uppvisningar, sång och fika på kulturskolan. Det är lika mysigt varje år! hela huset är fyllt med levande musik, sång och rörelse. ska se om jag kan få lite bilder på det. 
Här kommer en bild ifrån matchen mot polen i söndags! 
puss. 

Kommentarer
Postat av: Jävligt Anonym

SM guld? VM för fasen!!

2012-12-12 @ 10:34:36
URL: http://tollborgsfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0