2:à advent

 
kvällen igår spenderades först med mormor där hon bjöd på köttbullar och mos, underbart gott! Stack sen hem till ghaston och kollade på dumma mig med han och emre. Vid 9 stack jag, Lovisa och Ronja hem till Oscdärigenom kollade film med Ludwig och issa. vi kollade på just go whit it, riktigt rolig är den faktiskt! Var hemma vid kvart över 1 och då gick jag rätt i säng, sjukt trött efter lanet..
 
idag ska våran familj ha julfika med våra grannar och sen ska jag och mamma på Julkonsert. ikväll ska jag fota töllan när hon spelar match mot Polen. 
 
Kan berätta en väldigt dum sak, skulle vara barnvakt åt Charlie på morgonen i lördags så jag stack från lanet tidigare och då lämnade jag mina saker i skåpet för jag tänkte att jag skulle hämta de sen. Men när jag kom tillbaka så var allting stängt och låst och mina sakepålande jag inte komma Åt. Så nu har jag ingen dator, laddare till mobilen, godis, dricka, hörlurar, ingenting som jag skulle ha!!Glädjekanterna som jag skulle grotta matchen med ligger där så nu får jag ta en annan.. 
Här kommer en bild från lanet iaf, kan ni se mig?? 
Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0