1:a Advent

Ojojoj vilken grym uppdatering det har varit! 
I fredags var jag barnvakt åt Charlie och josefine. Min familj har nämligen haft magsjuka hela helgen. Eller, Jossan och Pappa har haft det så det har inte blivit att jag varit ute så mycket! 
Lördagsförmiddagen tillbingade jag med min kära mamma. Vi köpte blommor och storhandlade. Vid 4 stack jag till gekås med Alicia och va där i några timmar. Lyckades glöma 2 varor, dessutom 2 st som jag var väldigt nöjd med, i kassan och får se om jag kan fixa det när jag ska dit på onsdag igen med Ronja  och Isabell. 
Idag har hela familjen haft jul mys. Bakat pepparkakor och gjort knäck. Har även varit med mormor och kollat på julklappar på stan men ingen lycka där inte! Får se om jag kommer på något, det är ju ändå en månad kvar, hihi. 
Nu ska jag kolla på de senaste avsnittet av julkalendern och se om det är något att ha. Kan ju säga att jag fortfarande tycker den första säsongen av Greveholm är och alltid kommer vara bäst! 
puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0