jag hatar att jag saknar dig

Hej!
Kass uppdatering jag vet.. Men här kommer iaf lite utav vad jag gjort!
fredag: tjejerna va här och på kvällen även jonathan och andreas. Vi firade min födelse dag och jag fick världens sjukaste present! En vandrande pinne! Leif heter den.
Lördag: Va jag flaggvakt. Stog och stannade bilar för det va cykeltävling! Stod tillsammans med min farbror någonstans på landet i 6 timmar. 6 HELA TIMMAR STOD JAG UPP! Herregud vad jobbigt det va säger jag bara! Helt klart inget jag kommer göra om!
Söndag: tog jag det bara lugnt. Kolla på lite film och så.
Måndag: tillbaka till verkligheten.. Skola och sen träning.
Idag, Tisdag: Skola.. Joggade idag i skolan och kan ju bara säga att kondisen är inte som den borde, hehe, det får bli ändring på det! Nu ska jag snart träna, Hör kanske av mig ikväll.
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0