du kommer aldrig hitta någon bättre än mig.

Shiiiiit vilken kass uppdatering!! ber om ursäkt!
Men har haft fullt upp och har helt enkelt glömt av det.
Men jag får väl ge er en till sammanfattning av helgen.
I fredags som jag hos Anna men Anna, Hanna och Ronja. Super mysig kväll men massa prat och knas! Vi käka pommes och hamburgare och flera kilo chips. Satt och snackade om allt mellan himmel och jord hur länge som helst och sedan kollade vi på lejonkungen. Jag vet att det va sånna filmer man kollade på mär man var 6 år gammal men det är ju så jävla bra!!
Aja.
I lördags vaknade jag hemma hos Anna då och sen gick vi på match vid halv 2. P95 spela och det blev en självklarvinnst! sen hem och käka thai men familjen för att en cykla tillbaka till SWC för att kolla på p94, vinnst där med!
På kvällen tog jag, Hanna, Henny, Anna och Lovisa en cykeltur till apelviken. Ytterst trevligt!
.
.
Kan inte säga att jag ser fram emot den kommande veckan. Så sjuuuukt mycket plugg.. jag ska ju faktiskt hinna med annat också! Men det tänker inte lärarna på, nejnej.. GE MIG GÄRNA MER LÄXOR!!
.
.
Min data har dessvärre lite DAMP så det funkar inte att lagga upp de bilder jag vill.. men hoppas det fixar sig! ni får en snygg bild på något annat ist ;)
.
Jag måste bara säga att jag tycker denna bilden är underbar!!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0