discodiscodisco

Klass 9A, min klass, hade disco i fredags! Grymt va det! Vi fick in 1100 kronor och det va sjukt roligt hela kvällen. Vi hade först disco för f-klass-3 och sen 4-6. Vi hade godisregn, kung och drottning, danstävlingar, limbo med mer!
Vi hade fått godis och dricka gratis så vi gick inte backa något.
.
I söndags var det även Gëzims födelsedag. Jag vaknade hos honom på morgonen. Han fick ett silver armband av mig och sedan åt vi frukost tillsammans. Kl 3 åkte jag på konfaträff i 3 timmar och sen träffade jag Gåezim igen och vi käkade på sakura thai, underbart gott var det!
.
Det har inte hänt så mycket annat. Nu tänker jag sova iaf, skola imorgon!
puss.

Kommentarer
Postat av: f

haha grymt att vi fick in 1100 - ettusenetthundra ;-)

2011-11-07 @ 07:43:56
URL: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0