Tänd ett ljus och låt det brinna

Hej!
Idag var det ingen vanlig dag för idag var det hälsa på gymnasieskolor dag!
Började men att hälsa på ekonomi sen samhäll. Efter det var det lunch, kebabtalrik på Campino blev det och sen efter det cyklade jag till drottningblanka och kollade på hotel och turism och sedan cyklade jag vidare till LBS där jag kikade lite på estetik och medier. Den fastnade jag mest för och jag tror även det är den det får bli! den verkar vare väldigt rolig och jag går den isf för att jag tycker om foto och film. Den är högskoleförberedande och jag får ha roligt i skolan och det r ju bara ett plus!
Nu ska jag plugga so och hemkunskap, så roligt liv har jag, och senare blir det nog lite innebandy träning.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0