let us shoot a russian unicorn

Första dagen efter lovet va faktiskt helt okej och nu är resten av veckan cill. Vi ska nämligen ha näringslivsvecka! Vi ska få besöka olika arbeten och det kommer föreläsare och föreläser för oss om deras yrken och på torsdag ska vi på gymnasiemässa i halmstad.
.
Nu sitter jag här med ett leende på läpparna och lyssnar på när pappa och Charlie spikar ihop en bokhylla. I helgen var jag djurvakt åt mina grannars alla hus djur och fick precis 150 kr + godis av dom. Djuren va inte direkt jobbiga, det va bara att ge dom mat så det va lättförtjänta pengar! ;)
Ska snart på bild och hoppas på att få jobba med lera.
Ikväll blir det film mys skulle jag tro.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0