i'm sorry that i'm not who i'm use to be

Hej.
Andra dagen då näringslivsveckan va väl inte lika bra som gårdagen. Först lyssnade vi på en tjej som pratade om framtidensjobb. Det var ganska intressant och lärorikt. Efter det lyssnade vi på om hur det va att vara revisor. Det va väldigt intressant och gjorde mig verkligen inspererad!
Sist men inte mins va vi på bajsfabriken (reningverket) och det var det VIDRIGASTE jag gjort i HELA mitt liv! Aldrig att jag går dit igen! fy..!
.
Imorgon ska jag och hela halland till Gymnasiemässan i halmstad. Helt galet kommer det bli!
.
Nu sitter jag här, helt slut efter träningen. Hade beeptest och det är jobbigt som satan!
Nu ska jag sova, och det borde ni med. godnatt!
Bild sen ett tag sedan.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0