Första dagen på lovet!

Okej, det förra inlägget som tog JÄÄÄÄÄTTEE lång tid att skriva försvann så here i go again!
.
Första dagen på lovet var självklart en fredag, och vem tycker inte om dom?! Först var jag i skolan och segade sen vid halv 5 tiden cyklade jag och Lone till kulturskolan. Det är nämligen så att jag går i bild och denna terminen har vi tema graffitti så vårarn bildlärare fixade dit en gammal bekant som är känd graffittimålare. Kommer inte på vad hon heter nu men hon kallar sig för "graffitta" eller "blue". Vi sprayade på stora dukar utomhus och det blev sjukt coolt!
.
10 över 6 bytte jag snabbt om till festkläder och sminkade mig för kl 7 skulle jag vara på lugnet. Kvällen spänderades med mina pang brudar Julia, Johanna, Felicia, Ebba, Anni och Frida (sen kom Julias kille också). Vi åt och drack, dansade, sjöng och hade gaaalet roligt! Vid 9 tiden stack vi till en kille som hade fest. Kl 12 cyklade jag ner till stationen och mötte upp min pojke som sedan sov hos mig resten av helgen.
.
På lördagen började städningen! det är nämligen så at min bror har blivit så stor att han inte kan sova i mammas och pappas rum längre så jag och min syster Josefine måste dela. Inte en höjdare direkt men det finns inget jag kan göra åt det så får väl göra det bästa av situationen. Så lördage noch söndagen gick åt till att måla, tapetsera, möblera och fixa!
.
Det kommer fler bilder från graffittin och kvällen när man mobil vill samarbeta med min data och mig, hehe.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0