för dig ska jag göra det tusen gånger om!

Hej!
Första dagen på näringslivsveckan va chill. Började kl kvart över 8 med att att lyssna på en som pratade om vård och omsorg. Det va sjukt tråkigt och jag kände direkt att det inte var något för mig! Efter 45 min rast va vi på sparbanken där en tjej berättade om vad som fanns där, vad man kunde jobba som och så. Mellan 11 och halv 2 hade jag matrast och då gick jag och gezim hem och åt, biff med potatis som mamma snällt hade lagat (a)
Halv 2 skulle jag vara på hotel frregatten för föreläsning och rundvisning. Det tilltalade verkligen mig, kändes som ett bra alternativ!
Tränade innan också och nu ska jag snart ut och gå långpromenad med hunden, underbart.
Bara för denna bilden är underbar(t ful och hemsk)! ni är bäst grabbar!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0