det är samma gamla visa med vet inte vad det är för låt.

Hej!
Hittade inget på stan men hade en mysig fikastund med Sofia och Linnéa. Nu ska jag passa min bror i en timme och sen Drar jag och mamma och käkar pizza och lämnar grejer på folketshus inför imorgon. Imorgon ska Laget nämligen ha loppis för att samla in pengar till väran sup i storvreta i december.
Men innan det ska jag och min mamma till öppethus på ps och kolla på några program där. Efter loppisen ska jag hem till Ebba för att fira hennes födelsedag (7 månader sent).Det kommer bli grymt och vi har bästa presenten till henne!
På kvällen/natten åker jag till min pojke som äntligen kommit hem!
myspojke ;*
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0