you are my savior

Hej.
Idag har jag varit hemma från skolan, sjuk..
Inte det roligaste men man får underhålla sig med film! Har kollar på one tree hill i stort sätt hela dagen, älskar den serien!
Under tiden jag varit hemma idag har jag även legat och funderat på vad jag önskar mig i julklapp. Det är riktigt svårt faktiskt! Man kan ju alltid önska sig typ basic grejer som pengar, smink, presentkort, kläder och så men vill önska mig något speciellt. Funderar på om jag ska önska mig en systemkamera eller en tv eller kanske en upplevelse. Men får se, får fundera på detta längra känner jag!
.
Nu ska jag fortsätta men att mysa framför oth.
Gammal bild men en osmiknad och söt tjej!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0