En GALEN helg!

Shit vilken galen helg!
I lördags gick jag upp kl 7 för att sätta mig på en buss till danmark men min bildgrupp. Vi skulle till ett konstmuseum i köpenhamn och resan var ca 3,5 timmar. Nr vi kom fram fick vi en buffé med konstig dansk mat som jag inte allt tyckte om. Sen gick vi på museumet som (som hette Arken btw) i ca 3 timmar inna nvi åkte hem till sverige och varberg igen.
Kl 6 kom jag hem och då hann jag bara äta och fixa mig inna njag skulle bege mig till Julia för förfest. Vi dansade, sjöng och hade allment sköj! Halv 9 satte vi oss på bussen mot tvååker där det va lokalfest. Vi dansade där med och hade sjukt kul.
Idag kl 12 skulle jag oc hmin familj på julbord med morfar och min mosters familj. Mysigt va det och vi fick även en rund tup på Ästad bondgård.
Jag har tagit massa bilder men mobilen vill inte samarbeta nu och jag ska sova, ha det gött!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0