why won't you smile?

Hej!
sjukt dålig uppdatering jag vet men har tillbringar de senaste 4 dagarna i bohuslän med mina bästa vänner!
Underbart har det varit!  Vi har haft det lika bra som vi brukar.
I onsdags när vi kom dit så tog vi det mest lugnt, packade upp, lagade tacos och kollade på ''det regnar köttbullar''. Grym va den om jag får säga det själv!
I torsdags åkte vi till smögen och shoppade på smögenbryggan. Vi åkte dit i Felicias och deras husbåt så det var väldigt chill! Efter det åkte vi med båten till en ö där vi åt och solade, mysigt. Vi kom hem vid 5 och då åkte vi ring. Ni vet en sån gummiring man sätter i en lina efter båten sen kör man. Superskoj va det!
Hela fredagen regnade det så vi va mest inne och myste. Kollade på min låtsasfru och katten gustav, åkte såpakana, badade i regnet och hade spakväll.
Vi åkte hem idag vid halv 2 och nu på kvällen har jag varit med Frida, Felicia och anni och massa andra ute.
Inatt sover jag troligtvis hos gezim.
har tyvärr inte någon bra kamera så har inte tagit så mycker bilder men de jag tagit kommer upp senare.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0