What goes around comes back around

Hej.
Inatt sov jag hos gëzim och hann även med ett nattdopp. Superskönt var det! Dagen idag har varit ganska chill. Tog bussen in till stan vid 15.40 och efter det gick jag och Gëzom till stan. Jag har även lyckats bli helt uppäten av myggor! HATAR dom! Bli galen för att det kliar så!..
Aja, nu sitter jag och kollar på "den där mary" med min mamma. 
Imorgon ska jag bege mig mot Sövde! Min moster fyller år så vi ska dit och fira henne. Åker nog hem samma kväll. lite segt att åka bil i 6 timmar på samma dag med får väl stå ut ;) Dock har jag inte köppt något till henne, hehe ;$ Men hon får vara glad att jag kommer iaf.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0