People always say that hate is such strong word, but so is love and people throw it around like it's nothing

Kvällsinlägget här!
Igår va det fest. tack alla som gjorde kvällen/natten till en grym sista lördag på sommarlovet. på natten kom Gezim och hämtade mig så jag sov hos honom.
Idag har jag inte gjort så mycket. Kom hem ifrån Gezim vid halv 7 och då gick jag ut med hunden och packade sedan upp väskorna sedan bohuslän.
Imorgon börjar skolan och jag har sjuka ångesten...
Kl 19.30 börjar säsongens första träning men innan det ska jag träffa anna!
Här kommer lite bilder ifrån bohuslän, enjoy!
Bilderna lånade jag av Anni och Frida eftersom att min mobil inte vill sammarbeta..
hoppas det var okej!
nu ska jag sova så jag orkar med första skoldagen, yey..
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0