If she was away you can do anything

hej.
Har inte hunnit blogga så mycket men här kommer lite utav vad jag har hållit på med de senaste 3 dagarna.
I söndags träffade jag Frida och Ebba. har inte träffat dom på länge så det var jätteskoj. Först va vi hos Ebba en liten stund sen gick vi ner till hamnen och spela minigolf! har inte gjort det på 2 år typ så det va jättekul även fast jag inte vann (a)
Efter golfen gick vi hem till frida och åt paj som hennes mormor hade gjort. Tack Mona!!
På kvällen cyklade jag och Gëzim till väröbacka där vi sedan satt uppe halva natten, mys!
På måndag vaknade jag kl 4 (fyy Nathalie) utvilad och pigg! Gëzim och jag gjorde pizza och chillade mest hela dagen.
Idag vaknade jag vid halv 12 och gick då upp och duschade och gjorde mig i ordning. Sen körde Gëzims sysling in oss till stan. Vi tog en fika på espresso house och lite så.
Kvällen har jag tillbringat i mitt rum och städat. Duktig tjej! musiken är på högsta volym och jag städar och möblerar om.
Imorgon ska jag träffa Ghaston och Felix. Får se vad vi hittar på.
Bilder ifårn i söndags.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0