Dag 10 – Be en vän berätta om dig

Nathalie Stridh, världens finaste vän! Jag är så tacksam att jag har dig, att jag fått lära känna dig. Det betyder verkligen jättemycket att du alltid finns där, för det gör du. Så fort det är något så vet jag att jag ska vända mig till dig. För du säger inte bara ''gå vidare'' eller ''skit i det, skit i honom'' - du hjälper en verkligen! Du ger bra råd och även fast de inte alltid funkar så känner jag mig trygg för jag har dig.
Du kan alltid lita på mig, snacka med mig och räkna med mig. Jag kommer alltid ställa upp för dig, no matter what! Jag bryr mig inte om hur många det finns i världen, för jag lovar dig att det finns inte en person som är som dig. Du är verkligen underbar, rakt igenom! Så otroligt snäll och världens sötaste. Det spelar ingen roll hur ledsen jag är, du får mig alltid, verkligen ALLTID, på bra humör!
Kommer du ihåg när du ringde mig och jag grät så mycket så jag inte kunde prata? Det samtalet slutade med skratt. Varje gång jag hör din röst eller ser ditt leende så vet jag att mitt hopp aldrig kommer ta slut. Vår tid var ju i våras, sen hände något.. Du ska bara veta hur tomt det kändes, det gjorde verkligen det! Men nu är det vi igen, och denna gången ska vi inte ta någon paus. Du är världens finaste, sötaste, snällaste och galnaste! Måste bara nämna att din natthumor är så sjuk så det är inte sant... Jag älskar att vara med dig, jag älskar att prata med dig, jag älskar att skratta med dig, jag älskar att gråta med dig (kanske inte lika mycket som att skratta men ändå..) jag älskar att när jag är med dig kunna titta på dig och verkligen känna den där tryggheten.
Du är verkligen min bästa vän! Glöm aldrig att det kommer aldrig finnas någon som kan slå dig, spelar ingen roll vad det handlar om. Sluta aldrig tro på dig själv, du kan bli vad du än vill. Jag älskar dig så otroligt mycket Nathalie! Eva, Rut och alla andra smeknamn - tills männskligheten och universum försvinner. ♥
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0