Dag 04 – Det här får mig att gråta

Jag har mina preioder. Ibland gråter jag jättelätt. Det räcker att någon höjer rösten, skriker på mig eller anklagar mig för något jag inte gjort så kommer tårarna.JJust nu är jag inne i en sån period.. Börjar gråta för minsta lilla. Det räcker att min pojkvän sager till mig på skarpen eller att mamma är besviken så kommer jag hur jag bryter ihop.
Sen har jag också mina perioder när jag inte gråter på hur länge som helst! spelar ingen roll vad som händer! Jag kan bara inte..
Jag Gråter ofta i vackra och sorgsna filmer eller serier. Även om jag läser en bok med starka scener. Om jag saknar någon eller om någon ska iväg under en längre tid. Jag gråter om någon är riktigt arg på mig eller eller om någon beter sig illa mot mig och sårar mig. Det finns ganska nånga saker jag kan börja gråta av. DEt finns vissa låtar som gör mig väldigt berörd också, och minnen. när jag tänker tillbaka på vissa tuffa perioder jag har haft i mitt liv.
Jag gråter alltid när jag ser filmen "I taket lyser stjärnorna" för den påminnee om något jag nätan varit med om själv.
Sen kan jag gråta glädjetårar också! om jag får någon present som det verklige är tanke bakom och som är planerad just till mig så kan jag gråta. Jag är även ganska bra på att skratta så jag börjar gråta! senast igår hände det flera gånger faktiskt! hehe..
Jag tycker det är bra att gråta och det är inte alls fjantigt som vissa får för sig. Att man vägar gråta är ett bevis på att man har känslor och att man faktiskt bryr sig. Jag tycker att man känner sig lugnare, och livet känns oftast lite lättare när man gråtit. Om du är ledsen så gråt. Jag lovar att det kommer kännas bättre sen.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0