Dag 01 - Om mig

Jag heter Nathalie Christina Stridh och jag bor på västkusten i sommarparadiset varberg. jag fyller år den 2 april och är 96a, alltså 15 år. Folk skulle nog säga att jag är snäll och omtänksam och har ett härligt skratt. Jag älskar och skratta! Det är det bästa som finns och jag gör det väldigt ofta! Jag spelar även Innebandy på vinterhalvåret och älskar att vara med vänner.
Tycker även väldig mycker om att lyssna på musik. Har ingen ppeciell smak utan lyssnar på det mesta.
Jag är lättrörd och lättskrämd. Börjar alltid gråta i sorgliga filmer, hör vissa låtar eller läser tragiska/sorgliga böcker och blir ALLTID rädd om någon skrämmer mig på något sätt..
Min familj betyder mycker för mig och även mina vänner och självklart min älskade pojkvän gëzim <3

nu vet ni lite om mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0